• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Inredning Handdukshängare på duschvägg

Kjell

Välkänd medlem
Medlem
På vår kombinerade toalett/dusch är några väggar av plast. I dom vill man ju helst inte borra hål och sätta upp hängare för handdukar. Ett alternativ kan då vara att sätta upp handdukshängare med sugpropp.
Hos oss ser det ut så här

226022A7-B0D7-4543-8B03-42E6C92C00BD.jpeg

Inte helt säker på var vi köpt våra, tror att det är på Klasse, men liknande finns på Biltema

Kjell

Senast ändrad:
Hade också behov av ytterligare krokar i duschen, hittade liknande krokar som dina från Ikea om jag minns rätt, men dessa lossnade ibland så då införskaffades sådana här krokar med 3M tejp från Jula istället, och dessa har inte lossnat ännu iaf, nackdelen är ju att dessa är inte lika lätt att flytta runt om man har det behovet förstås.

Krok.jpg

Hade också behov av ytterligare krokar i duschen, hittade liknande krokar som dina från Ikea om jag minns rätt, men dessa lossnade ibland så då införskaffades sådana här krokar med 3M tejp från Jula istället, och dessa har inte lossnat ännu iaf, nackdelen är ju att dessa är inte lika lätt att flytta runt om man har det behovet förstås.

Visa bilaga 927

Använder också sådana eftersom våra sugproppsvarianter bara ramlar ner.

Just den där varianten har jag uppsatta på varsin sida uppe i takluckan för att blöta handduken ska få hänga fritt.

Visa bilaga 927
Har också likadana som sitter vid sidan om framstolarna för att kunna hänga varsin jacka på.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Annons

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen