Läser en artikel om höstens mässa på ELMIA och konstaterar att tongångarna är positiva och förväntningarna höga. Läser, ”– Vi ser fram emot att äntligen arrangera Elmia Husvagn Husbil igen och få välkomna både utställare och besökare tillbaka, säger mässansvarig Klas Brandt. Vi vet att det finns ett stort intresse bland utställarna att på nytt visa upp sina produkter på mässan. I dagsläget har majoriteten av de stora varumärkena redan bokat sina monterplatser.”
eventeffect.se
Hoppas han har rätt, personligen är jag tveksam att de stora branschmässorna kommer tillbaka med samma popularitet och har samma betydelse för branschen som tidigare. Men jag har haft fel förr.
Tommy

Högt tryck inför Elmia Husvagn Husbil 2022 - eventeffect.se
I september är det dags att återigen arrangera Nordens största mässa för alla som älskar det mobila livet. Planeringen och monterbokningarna är i full gång inför den stora campingfesten. Majoriteten av de stora varumärkena har redan bokat sina monterplatser.

Hoppas han har rätt, personligen är jag tveksam att de stora branschmässorna kommer tillbaka med samma popularitet och har samma betydelse för branschen som tidigare. Men jag har haft fel förr.
Tommy