• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Gran Canaria vs Teneriffa

Tjejer. Kläder skor, kläder, toppar, sandaler. Killar. Sprit
Ok, ja jag misstänker att spriten är billigare där än på nätet, en annan får nätshoppa, men jag tycker det är så bekvämt att bara beställa på nätet och få lådorna framburna till dörren hemma, förr vet jag att man bara fick ta med sig typ 1Liter från holmarna men det kanske är andra gränser idag, dock gäller det att packa bra, som det slängs med bagaget nuförtiden :(
 
Efter 15000 steg i PDI så är vad miss nöjd med Jumbo helt dött, kanske för det är söndag, Chaparral och en som vi glömt namn på,, så ingen shopping! Vi vandrade vidare till beachen, sand dynorna!!! Mysig och annorlunda, Sedan en seg vänta tillbaka till vårt hotell i Balito! Hoppas på bättre lycka på plattan i PR som Ralph skrev!
 
Efter 15000 steg i PDI så är vad miss nöjd med Jumbo helt dött, kanske för det är söndag, Chaparral och en som vi glömt namn på,, så ingen shopping! Vi vandrade vidare till beachen, sand dynorna!!! Mysig och annorlunda, Sedan en seg vänta tillbaka till vårt hotell i Balito! Hoppas på bättre lycka på plattan i PR som Ralph skrev!
Det var Fiesta på Cita igår och alla var där.

20240303_204334.jpg
 
Vi brukar ta lite kvällspromenader förbi Cita och Jumbo alltid finns det något att titta på. Vi bor nästa alltid i området nära Kasbah Shopping Center men Kasbah är ganska dött nuförtiden finns lite butiker restauranger och lite krafs. Finns även en bit bort Shopping Center Tropical där kan man äta gott man brukar ha lite underhållning. Handlar livsmedel gör vi på Mercadona. Är där ca 3 veckor varje gång

 
Vi tog en paus och gick ner till anfi idag! Sen poolen på hotellet! Kanske blir nytt försök i PR imorgon, fanns nån chaparal där, är det plattan ni skrev om!?
 
Vi tog en paus och gick ner till anfi idag! Sen poolen på hotellet! Kanske blir nytt försök i PR imorgon, fanns nån chaparal där, är det plattan ni skrev om!?
Nä!

Shopping Center Gran Chaparral​

Ligger nära där jag bor i PDI.

Finns två McDonald i PR, Puerto Rico CC och Mogan Mall ligger mellan dem. Går inte att missa. Ps! Spela lite minigolf som finns nära den ena McDonalds. PR har ju även en bra playa. Enl mig bättre sand än Amadores.
 
Nä!

Shopping Center Gran Chaparral​

Ligger nära där jag bor i PDI.

Finns två McDonald i PR, Puerto Rico CC och Mogan Mall ligger mellan dem. Går inte att missa. Ps! Spela lite minigolf som finns nära den ena McDonalds. PR har ju även en bra playa. Enl mig bättre sand än Amadores.
Idag hittade vi till både PR shopping center och Mogan mall 👍 frun gillade Morgan mall och efter hon gått i butikerna i 2 h så gillade även jag Mogan mall! Hon köpte inget trots att det tydligen var billigare än Zalando på nätet! 🤣 !
 
Nån som bott på Anfi del Mar hotellet??. Blev så förtjust i det hotellet så har börjat kolla om man kan bo där en vecka, sjukt häftigt hotell.
I början av videon ser ni lite hur mäktigt det är.
Tydligen en Norrman som byggt det! Det ska va Norrmän som äger hotellen i Världen då blir det bra ( Peter Stordalen Bl.a)
 

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen