Tyvärr inte an. hoppas det kommer.Hur är det med Waze, kan man mata in husbilens mått o vikt? Jag vill gärna ha den möjligheten.
Tommy
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
Tyvärr inte an. hoppas det kommer.Hur är det med Waze, kan man mata in husbilens mått o vikt? Jag vill gärna ha den möjligheten.
Tommy
Tänkte precis samma men hittar inte i Menyerna nåt om demo Mode! Letar mer info på Kenwwod nu men finns inte mycket alls!Kan det vara så att du har hamnat i något slags "Demo Mode"?
Pålle
Fungerar det om jag delar internet från telefonen till Ipaden?Alla Android plattor har gps i sig. Det är Apple paddorna som måste ha simkort plats för det ska finnas gps, annars går det köpa lös gps till Apple paddorna
Har du Truck/caravan varianten? Jag har den och kan inte förstå hur jag ser att kartorna uppdateras. Jag betalar för den.Fungerar bra i gratis version också.
Något färre funktioner och inte lika många kartuppdateringar/år.
Visa bilaga 39627
Jag har inte den varianten.Har du Truck/caravan varianten? Jag har den och kan inte förstå hur jag ser att kartorna uppdateras. Jag betalar för den.
Skapa ett konto eller logga in för att kommentera
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Annons
Annons