Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden! Registrera ett gratiskonto här!
🌸 Vårens stora husbilsträff med iHusbil! 🌸
Packa husbilen och gör er redo för gemenskap, god mat och härliga vårdagar!
Vårens medlemsträff äger rum 1–3 maj 2026 på The Backyard – ett charmigt ställe bara 10 minuter väster om Lidköping. Läs mer och anmäl dig här.
Du använder en inaktuell webbläsare. Det kan inte visa denna eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en eller alternativ webbläsare.
Bengt skriver, ”Inte genom rutan men…”, själv skulle jag vara glad om jag var i närheten av en glasruta på husbilen just nu.
Juli, lördagskväll och fast mitt i stan…
….. inte i närheten av varken vindruta eller husbilen, men Carola ser ut att trivas iallafall.
Inte nog med att hon verkar trivas just nu, hon sitter nog och drömmer om nästa vecka. Då tar hon, dottern och barnbarnet husbilen på en feministisk roadtrip!
Själv har jag fått förtroendeuppdraget att stanna hemma och vara hundvakt!!
Lämnade ett regnigt Ålesund och sträckkörde till Kvam. Här slogs engelsmän och norskar mot tyskarna. Finns ett museum och en fredspark samt ett kors över stupade engelsmän på kyrkogården. Hälsningar Göran
Den här platsen har blivit mycket populär bland tyskarna, undrar varför? Ligger ju en bit från E22. Blankaholms ställplats ocjh gästhamn för några kvällar sedan.