• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Gasol Gasolklubben - Gasolfyllarna

Joakim

Techadmin
Admin medlem
Medlem
Jag gick med i gasolfyllarnas klubb Gasolklubben idag.
Jag fick ingen rabatt på första köpet på nästa köp kommer jag att få 10% rabatt, men jag fick 690 poäng (1 poäng per krona) tillgodoräknat på dagens köp.
När man får ihop tillräckligt med poäng i ett stegsystem så kan man få lite rabatt på sina gasolinköp.
Det är förmodligen inga större summor jag kommer att spara på detta, men det kanske räcker till en glass eller två.
Max ett sms och mejl per månad utlovas.

Obs, ser nu att alla av gasolfyllarnas fyllställen inte är med på detta, men den i Enköping är med.

IMG_20240502_101711.jpg
 
Jag gillar inte att vara medlem på alla ställen man handlar, dessutom ska rabatten finansieras på något sätt.

Nu fyller vi redan alla tuber hos gasolfyllarna förutom under förra veckan då vi var i Ystad, det jag reagerade på var att det blev billigt.
Tittade på hemsidorna var dom tar som jämförelse.
Ystad Gasol 34kr/kg oavsett mängd.
Gasolfyllarna 45kr/kg upp till enhetspriset på 345kr för en PC10.

Jag brukar fylla innan flaskan är helt tom och får alltid betala enhetspriset eller rättare sagt ett dyrare kg/pris för det som kommer i.
Jag får väll börja köra slut på flaskorna men jag inbillar mig att det är i sista slatten skräpet finns.
Vi kommer gå med i gasolklubben ändå, dom ville att vi skulle gå med förra gången vi fyllde men jag orkade inte sätta mig in i vad det innebar.
 

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen