Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
🌸 Vårens stora husbilsträff med iHusbil! 🌸
Packa husbilen och gör er redo för gemenskap, god mat och härliga vårdagar!
Vårens medlemsträff äger rum 1–3 maj 2026 på The Backyard – ett charmigt ställe bara 10 minuter väster om Lidköping.
Läs mer och anmäl dig här.
Logga in för att dölja denna ruta:
Det finns möjlighet att fylla på vissa ställen,men räkna med att du kan få leta eller köra omvägar för att lösa det.Hej
Vi skall till Tyskland o Österrike, sticker i början av maj o skall vara borta 1 mån. Hur klarar vi oss på våra 2 gasolflaskor?
Finns det möjligheter att fylla på om jag har adaptern?
Vill gärna kunna stå utan el emellanåt.
Vi klarar oss galant på 2 st p11 2 månader den årstiden, vi står ju också en hel del på el då går det ingen gasol allsHej
Vi skall till Tyskland o Österrike, sticker i början av maj o skall vara borta 1 mån. Hur klarar vi oss på våra 2 gasolflaskor?
Finns det möjligheter att fylla på om jag har adaptern?
Vill gärna kunna stå utan el emellanåt.
Ja det behöver du, men dom flesta fyllare har adapter, du kan inte tanka själv.För att "tanka" LPG (gasol) i en Svensk stålflaska i Tyskland behöver jag ha någon adapter till det??
www.gasoltuben.se
Finns det någon plats i södra Tyskland eller Tyrolen?I Rövershagen utanför Rostock går det att fylla svenska gasflaskor. Hälsningar Göran
Googla ”Reiselinda” hon har en gasolkarta där man fyller svenska flaskor , tror att det finns en i Frankfurt, men som sagt kolla hennes gasolkartaFinns det någon plats i södra Tyskland eller Tyrolen?
Skapa ett konto eller logga in för att kommentera
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Logga in för att dölja denna.
Annons
Annons