15° är för kallt för mig att bada i. Burr,!
Ja, det är kylig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
15° är för kallt för mig att bada i. Burr,!
Ja, det är kyligt. Blev ett snabbt dopp.
Ja, det är kyligt
Kan berätta att D.O.P. som det står på etiketten betyder, ”denominación de origen protegida” som bekräftar att ni köpte äkta ost från Manchego.
För att få lägga till den skyddade ursprungsbeteckningen måste osten tillverkats uteslutande av obehandlad mjölk från rena Manchegofår.
Sånt kan en kille från Örnsköldsvik få lära sig av en upphetsad spansk köksmästare, sedan han ifrågasatt köksmästarens dyra ostinköp. Kommer jag aldrig att glömma.
Tommy
Mycket välkommen tillbaka, då skall jag visa dig Calpeklippan närmare och ur ett annat perspektiv.Den här minnesbilden tänker jag bära med mig länge... nära inombords och trösta mitt gråmulna sinnelag med,
när vädrets makter och mina förväntningar inte längre stämmer överens. Kan man göra annat än att längta tillbaka?
Någonstans på jorden lyser iallafall solen från en klarblå himmel och där man slipper skyffla bort en massa snö i april månad...
Visa bilaga 23640
Vi väntar till den 28/4 innan vi flyger hem. Ha en bra tur genom Europa.Mycket välkommen tillbaka, då skall jag visa dig Calpeklippan närmare, ur en annan vinkel.
Hoppas servicen på verkstan var till belåtenhet.
Glad Påsk!
Visa bilaga 23675
Nästa onsdag sätter vi oss i husbilen, siktar norrut, mot Norrland.
Tommy
Ännu en gång stort tack för hjälpen, Tommy.Hoppas servicen på verkstan var till belåtenhet.
Skapa ett konto eller logga in för att kommentera
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Annons
Annons