• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Förbättringar iHusbil på Facebook

SirMcLain

iValberedning
Medlem
Vill att de som har intresse kollar på iHusbil Facebook och kommer med åsikter.

• Har lagt in några allmänna evenemang och en skarp träff länkad till forumet
  • Har skapat en bildtävling "Veckans Husbilsbild"
  • Har skapat en omröstning om batterier
  • Jag har dela evenemang och inlägg till andra husbilsgrupper
  • Även lagt in några vanliga inlägg
Vill med det visa hur man effektivt och roligt kan använda Facebook.
Prova gärna på. Ha synpunkter. Rösta. Klicka. Välkomna

1647688963525.png

Senast ändrad:
Vill att de som har intresse kollar på iHusbil Facebook och kommer med åsikter.

• Har lagt in några allmänna evenemang och en skarp träff länkad till forumet
  • Har skapat en bildtävling "Veckans Husbilsbild"
  • Har skapat en omröstning om batterier
  • Jag har dela evenemang och inlägg till andra husbilsgrupper
  • Även lagt in några vanliga inlägg
Vill med det visa hur man effektivt och roligt kan använda Facebook.
Prova gärna på. Ha synpunkter. Rösta. Klicka. Välkomna

Visa bilaga 4059
Varför bara på facebook då kan inte dom som inte har facebook se.

Varför bara på facebook då kan inte dom som inte har facebook se.
Då får man hålla sig på forumet. iHusbul på Facebook är bara till för de som även har Facebook.

Facebook i Sverige
Enligt Svenskarna och internet använder tre av fyra svenskar (76 %) Facebook någon gång och över hälften (53 %) på daglig basis. Men även om Facebook fortsätter att växa ökar inte den dagliga användningen. I Sverige är det vanligast att använda Facebook bland 16–25-åringarna.10 mars 2019

Positivt? Ja kanske lite,,.,, :unsure: 😄I mina ögon verkar vi vara på väg, att bli den moderna föreningen, som finns där de moderna, aktiva och miljömedvetna husbilsintresserade finns.

Ingen kopia av en annan klubb, det här är en viktig profilering för att skapa vår egen profil, våra egna styrkor,

- Våra ämnesexperter, Kunskapsbiblioteket
- Vår CoC
- Vår aktiva närvaro på sociala medier
- Vår demokratiska modell,
- Arbetar på riktigt för husbilsägarnas intressen, se brev till Uddevalla kommunen
-
-
-

Kul att se den graphen som visats!

Vi blir bäst!!

Tommy

Senast ändrad:
Sen mannen från Kanarieöarna kom med på FB, lyfte FB snabbt på några dagar. Vi rör oss i varje fall i rätt riktning, nämligen framåt och inte bakåt som en annan klubb gör. Vi får avvakta över sommaren innan man ser hur utvecklingen blir på iHusbil både på forumet, FB, Instagram och Youtube.

Vad har hänt med Facebook?

Jag har inget konto på Facebook. Tidigare kunde jag se iHusbil eftersom det är en offentlig grupp. Offentliga grupper har jag alltså kunnat se utan några problem. Stängda (de flesta?) grupper har jag kunnat se delar av men väldigt snart blivit anmodad att logga in för att kunna gå vidare.
Nu får jag, även på iHusbil, upp en FB-sida som säger att jag måste logga in. Inget FB-material alls syns i bakgrunden.

Vad har hänt?
Det verkar inte vara bara iHusbil eftersom jag inte heller får upp andra offentliga grupper eller delar av vanliga grupper. Varken på dator eller telefon.
Någon som vet?

Vad har hänt med Facebook?
Tror att FB gjort ändringar den senaste tiden. Precis som PLÅtta är jag inte heller medlem, men kunde se vissa delar i öppna grupper, bl.a. vår egen sida, men inte längre.
Vet inte riktigt vad facebook mixtrar med, men jag vet att man kunnat se både vår grupp och sida utan inloggning tidigare, upplevde precis samma sak som er när ni postade era inlägg, och nu kan jag återigen se både grupp och sida oinloggad på facebook, märkligt men utanför vår kontroll.
Ni kan ju testa om ni upplever samma sak om mig.
Gruppen: https://www.facebook.com/groups/ihusbil.se
Sidan: https://www.facebook.com/ihusbil
1650049424770.png

Första länken funkar. Andra länken går till Meta Business. Testade att gå in via vanliga vägen på fb och sökte på sidan. Funkade men omslagsbilden är helt svart övrigt som vanligt.
De grejar kanske med något.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Annons

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen