• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Enkät från samarbetspartnern First Camp

iHusbil

iAdmin
Admin medlem
Medlem
Ort
Inhus
Svara på en enkät och få chansen att vinna två övernattningar.
1711181262712.png

"Vi på First Camp strävar ständigt efter att förbättra upplevelsen för nya och befintliga gäster. Vi skulle därför vilja ställa några frågor till dig som husbilist för att få mer insikter om dina behov och semestervanor. Som tack för din hjälp har du möjlighet att vara med om två gratis campingnätter! Dina svar i undersökningen behandlas helt anonymt och enkäten tar endast cirka fem minuter."
Till enkäten First Camp
 
Det var billigt sätt att få in en massa uppgifter/åsikter och så har man BARA chansen att vinna 2 övernattningar. :ROFLMAO:

Jag litar ju aldrig på dessa chanser att vinna någonting då vinsterna oftast är förutbestämda om vilka som ska vinna.
Min kusin vann en totalrenovering av en bil på liknande sätt och min dotter en helikoptertur över sthlm.

Annat hade det varit om dom erbjudit oss ALLA som svarar 1 övernattning under lågsäsong på valfri destination, husbilsfolket är ute mer än bara under semesterperioden, det hade varit väldigt billigt för dom och så hade dom verkligen fått visa upp sina fina anläggningar.

Nu är ju inte jag deras marknadsförare men dom vill alltså få svar från dom som redan använder sig av deras anläggningar och som nu hoppas kunna vinna 2 övernattningar, skulle tro att vi andra struntar i att svara men marknadsföraren ville väll bara ha åsikter från medhårslämnaren.

Själv anser jag att dom stora drakarna förstör mer än dom gör nytta, tar över dom populäraste platserna och höger priserna är ju deras huvudkoncept.

Nu har jag inte ens klickat på länken, kanske borde göra det och skälla lite på dom, en sådan som jag skulle ju aldrig vinna några övernattningar för dom vill ju inte höra den hårda sanningen och nä jag är inte villig att betala halva campingavgiften för att stå på en asfalterad plats utanför deras anläggning med allt stök som sker precis där, bara för att kunna få en dusch eller tillgång till tömma och fylla.
Vi har högre krav än så då vi övernattar och så billig är jag inte att jag lämnar mina reseuppgifter med chansen att kunna vinna 2 övernattningar, marknadsföraren borde verkligen redan veta vad vi vill ha, annars sitter han på fel stol...
 
Jag har klickat på länken, mycket frågor är det, men som svarsalternativ på slutet finns inte dom stora husbilforumen som valalternativ, det verkar som det är några andra som har köpt sig plats där istället, nu går det att fylla i andra forum man följer på slutet.
 
Bra att dom frågar vad "vi" tycker men man blir ju lite lätt irriterad på upplägget. Kanske inte fullt så genomtänkt

Om man t.ex. inte använder Facebook "fastnar" man och kommer inte vidare :) . Sen är det enligt texten valfritt att fylla i mailadressen för att delta i utlottningen men utan den ifylld kan man inte skicka iväg sina svar i slutet.
Kan ju också tycka det är lite snålt med ynka 2 gratisnätter som enda morot. Det blir troligen många som skall slåss om dessa 2 ynka nätter som dessutom inte kostar First Camp en spänn.

Men som sagt, alltid bra att man frågar vad målgruppen vill ha och tycker
 
Jag tror nog svaren anses som intressanta och kommer att läsas i någon form. Sen kanske dom ändå främst används för att försöka marknadsföra och få bekräftat något man redan infört eller är på väg mot. Det kan man ju även ana i denna enkät.

I slutändan är det ju ändå hur vi gör som märks och är viktigt. Om något sågas hårt i en enkät men köerna dit ändå ringlar längre och längre för varje dag så kan man ju inte säga att dom är på fel väg.
 

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen