• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

En tråd eller forumsdel där medlemmar som har OBD läsare kan ge hjälp till andra

Logga in för att dölja denna ruta:

Jari

Välkänd medlem
Medlem
Är med i flera motorforum och där finns det en forumsdel där dom som har OBD läsare erbjuder hjälp till andra medlemmar, kanske kan vara något att ha även här eller?

Jag har själv en laptopp med alla program för Fiat, Ford och givetvis SAAB
:)
Jag kan inte bara släcka felkoder utan även programmera bilar med DPF och IMMO dvs ta bort immobilizer, lägga till nycklar m.m dvs samma som vekstäderna kan göra.

Först ut, till alla er som läst förslaget, rösta upp förslaget med pil upp om du tycker detta är något att jobba vidare med.
Pilarna hittar man i högerkanten av inlägget i datorn, i mobilen ligger de under inlägget.

@Jari, har du ett eller ett par exempel du kan länka till så att jag kan se lite hur andra har gjort det och hur det fungerar?

Först ut, till alla er som läst förslaget, rösta upp förslaget med pil upp om du tycker detta är något att jobba vidare med.
Pilarna hittar man i högerkanten av inlägget i datorn, i mobilen ligger de under inlägget.

@Jari, har du ett eller ett par exempel du kan länka till så att jag kan se lite hur andra har gjort det och hur det fungerar?
I dom låsta forumen kan jag inte länka men för Tech2 finns den här kartan.
Lägga upp efter län är nog det bästa

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in för att dölja denna.

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen