Varningstrianglarna i trafiken är på väg bort Kanske en gammal nyhet men för mig var det nytt
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
Med husbil blir det nog att lägga den på körbanan, om man nu inte kommer upp på taket eller någon annan magnetisk yta.En bit ner på nedanstående sida finns länkar till godkända enheter:
Dispositivos de preseñalización V16
Noticias, Notas prensa, Información Tráfico, Campañas - DGTwww.dgt.es
PS Ur ett husbilsperspektiv blir texten från artikeln lite rolig, "Placera helt enkelt den [V16-enheten] på fordonets tak". Får skicka upp någon av ungarna då DS
Helt riktigt, tydligen skall det vara avancerat, så lampan sänder information om position, och varningar till fordon som är uppkopplade mot detta system.Som jag läser informationen så kräver också Spanien att blixtljuset stödjer DGT 3.0. Det verkar inte blixtljuset från Xenonkungen göra.
En sådan har jag också, men den lär inte duga i Spanien,det skall vara en uppkopplad varningslampaHar en blixtlampa med gult sken som krävs i Tyskland i fordon >3500kg, kanske en sådan även är ok i Spanien (?)
Skapa ett konto eller logga in för att kommentera
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Annons
Annons