• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Dometic freshjet

Alte Schwede

Välkänd medlem
Medlem
Ort
Neuenhagen
Hej
Jag håller på och rengör min tak klimanläggning. Där behöver jag 6 St plastnitar för att fästa kåpan.
När jag börjar leta på "nätet" ser jag att "original" kostar ca 100 kr per st. Det tycker jag är ockerpris för en sådan liten plastbit. På andra firmor än "Campingtillbehörsbutikerna" får jag 20 till 50 st för samma peng. IMG_20230531_211514.jpg
Mvh Klas Nilsson
 
Emballasje koster :D. Det er ikke uvanlig at en pakke med 1 eller 2 stk av noe koster like mye eller mer enn en pakke med 20 eller 50 av samme sak men i andre utsalg. At en så kan finne 100 pakker på nettet for en enda lavere pris gjør shopping mer spennende. Hadde behov for en spesialskrue, fant først noen solgte de enkeltvis på nettet med nesten akseptabel pris, men med en frakt som var høyere enn prisen på skruen. Endte med å bestille fra Aliexpress en 20 pakning for lavere pris fritt levert, noe lengre leveringstid.

Panelklips som det Klas var ute etter selges normalt kun i store pakker, enkeltvis eller småpakker er for reparasjon og koster normalt som for en stor pakke. Problemet er å finne hvor en kjøper storpakkene.
 
De finnes i en mengde forskjellige dimmensjoner og er lettest tilgjengelig i 100+ antall.
 
Hej
Jag håller på och rengör min tak klimanläggning. Där behöver jag 6 St plastnitar för att fästa kåpan.
När jag börjar leta på "nätet" ser jag att "original" kostar ca 100 kr per st. Det tycker jag är ockerpris för en sådan liten plastbit. På andra firmor än "Campingtillbehörsbutikerna" får jag 20 till 50 st för samma peng. Visa bilaga 25685
Mvh Klas Nilsson
Var hittar du likadana som passar för lägre pris?
 
Hej
Jag håller på och rengör min tak klimanläggning. Där behöver jag 6 St plastnitar för att fästa kåpan.
När jag börjar leta på "nätet" ser jag att "original" kostar ca 100 kr per st. Det tycker jag är ockerpris för en sådan liten plastbit. På andra firmor än "Campingtillbehörsbutikerna" får jag 20 till 50 st för samma peng. Visa bilaga 25685
Mvh Klas Nilsson
Var hittar du sådana till lägre pris?
 
Prøv "plastic rivets and panel fasteners" i en søkemotor. Legg til fargevalg også - se gjerne på bildesøk delen for best valg.
 

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen