Ser fina reseberättelser här och i andra forum. Men vad händer med dom? Blir dom bara hängande där i cyberrymden eller tas dom till vara på något sätt. En del beställer utskrift från facebook tex. Jag vet en som gör riktiga proffsutskrifter från sina resor i England. Och någon som har massor av anteckningar och fullt med bilder i telefon och platta, men sedan blev det inget av det.
Jag kanske är lite gammaldags men jag tycker om att bläddra och resa en gång till. Jag sätter samman text och bilder i ett word dokument, sparar sedan som Pdf och skriver ut på bästa fotopapperet och in i en pärm. Ja, jag vet att det blir dyrt, en tusenlapp per resa men tycker att det är värt det.
Så här ser mitt bibliotek ut,

Om jag blir hemma är det bara att ta en pärm och drömma sig tillbaka. Och det är inget snack, det är faktiskt 9,5 år sedan vi var i Toscana. Det kan väl inte va så länge sedan? Jo, här har vi svart på vitt.

Hur gör ni med alla fantastiska resor och minnen?
Jag kanske är lite gammaldags men jag tycker om att bläddra och resa en gång till. Jag sätter samman text och bilder i ett word dokument, sparar sedan som Pdf och skriver ut på bästa fotopapperet och in i en pärm. Ja, jag vet att det blir dyrt, en tusenlapp per resa men tycker att det är värt det.
Så här ser mitt bibliotek ut,

Om jag blir hemma är det bara att ta en pärm och drömma sig tillbaka. Och det är inget snack, det är faktiskt 9,5 år sedan vi var i Toscana. Det kan väl inte va så länge sedan? Jo, här har vi svart på vitt.

Hur gör ni med alla fantastiska resor och minnen?