• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Den första klubben om husbilar i Sverige som är unik

Chippen

Välkänd medlem
Medlem
Ort
Södertälje
Äntligen en digital klubb där det är 100% demokrati med digitala omröstningar, på så sätt kommer det vara den styrelse som hela tiden är bäst för klubben. En styrelse som syns och hörs för medlemmarna, ingen renodlad mysklubb för några få i toppen som den stora massan ska finansiera.

Fördelen med att vara liten klubb från starten är att man kan göra saker som det är omöjligt för en stor klubb att genomföra, bara en sådan sak som ett gratis medlemskap kommer göra att det kan bli ganska många på kort tid. Att Sverige-eliten på webb för husbilar byggt denna fina sida gör att man inte känner sig vilse i pannkakan när man kom in på hemsidan, den är suverän!

Skulle tro att kan man överleva på bara donationer dom första 2 åren så blir det förmodligen ett par tusen medlemmar ganska fort och man ska inte vara feg för att be om donationer ifrån oss medlemmar!

Vi försökte donera flera ggr i går men det gick åt skogen, tillslut vågade jag inte fortsätta med risk att jag redan tömt mitt konto, ha ha.
Vi har inte pajapelle och kortbetalningarna gick inte igenom, skulle bli glad om man kunde swisha istället.


Den här klubben kommer kunna bära sitt ursprung med stolthet.
 
Blev medlem i en mycket fin "mysklubb" för inte så länge sedan, men blev sedan förfärad över hur man bemötte sina medlemmar som ville hjälpa till och utveckla den gemensamma klubben, man undrar ju verkligen om dom styrande i den klubben skulle vilja bo och verka om landet Sverige skulle styras på samma sätt? Blev därför så himla glad när jag blev tipsad om den här klubben (y) och är nu medlem sedan någon dag och trots att det tog några försök, så har jag nu också självklart donerat en slant!
Så tack så mycket till er alla eldsjälar som ser till att "denna" mysklubb blir till, och den här gången drivs i en demokratisk anda 🥰
 
Det finns ett annat citat, som egentligen har med processförändring att göra, men kan passa lite överallt.

"Du måste inte förändras, överlevnad är inget krav."

(taffligt översatt från det engelska citatet: "It is not necessary to change. Survival is not mandatory." av W Edward Dennings)
 
Det kommer hela tiden nya medlemmar till iHusbil. Det som gläder mej att det är alla dom man saknade tidigare efter att man blev utesluten på oklara grunder från HBK. Jo det är några man saknar Jankro och stanton bl.a. men de dyker nog upp. Egentligen en stor del av de som varit verksamma deltagande medlemmar.
När man startar iHusbil idag verkar det vara inlägg hela tiden full fart, undrar vad stackars Stefan tänker och vad han satt igång. Hoppas det inte är mitt förslag som gjorde att alla visar sitt foto numera, plockade ju fram ett något äldre 5år bara foto får väl återvända till den bistra verkligheten.
Ett engelskt par jag träffat i spanien ligger just nu sjuka i covid, hoppas de klarar sej.
Själv lever jag efter alla regler bara att vänta ut och undvika, har en teori att covid inte gillar wiskhy men saknar 20 möss för att testa finns ofta kattspår utanför troligen så försvinner alla frivilliga möss där.
 
Lugn, bara lugn. Så snart vi har klart med registrering hos Skatteverket så kan vi fixa bankavtal med bl a swish.👍

Jag vill inte på något sätt stressa, jag vet att ni gör allt på er fritid, men förstår ju att det är i början man är som mest beroende av att det finns pengar till alla startkostnader.

Skriver ni någon tråd på forumet när det har löst sig, eller det kanske redan finns swish nu?
 
Ja, nu börjar en del komma på banan.

Som kassör framför jag vår tacksamhet till alla som ger en slant i donation. Tack till er som har donerat och Tack till er som kommer att donera.

Trycker du på knappen Donation i din avatar så kommer det till vårt egna bankkonto via Paypal.

Helt nytt
Swish nr 123 300 69 39
 

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen