• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Recension Cadac Grill Safari Chef 2

Detta prefix används för innehåll som postas i Recensioner
Denna är jag nyfiken på att få läsa för- och nack-delar från användarna, just att man kan köra den på en liten gasflaska gör den riktigt mobil.
 
Denna är jag nyfiken på att få läsa för- och nack-delar från användarna, just att man kan köra den på en liten gasflaska gör den riktigt mobil.
Vi har använt denna grill under hela förra året. Grillat ganska mycket och kan sammanfatta vår erfarenhet. Väldigt smidig att ha med och tar liten plats eftersom man packar ner den i medföljande väska. Denna finns i två utförande. Dels med liten gasoltub som finns att köpa nästan överallt (som vi har). Förra året hade Jem & Fix absolut bästa pris på dessa tuber. Det andra utförandet är att koppla till en extern tub med slang. Grillen tar mindre gasol än vi trodde från början. Enkel att packa upp och börja grilla. Lätt att justera lämplig låga. Ingår grillplattan och diverse andra olika tillbehör. Kan även användas som vanlig kokplatta eller till Omniaugn. Allt lätt att göra rent efter användning utom själva grillplattan som vi tycker kan vara lite svårdiskad. Dock lär man sig att inte dra på för hög värme från början så det börjar bränna. Kan inte riktigt konkurrera med en kolgrill men ett bra mellanting.
 
@Janne&Annika gå gärna in och skriv en "riktig" recension via länken här nedanför "Skriv en recension", så kan du dessutom ge betyg och ange saker som plus eller minus. Ju fler sådana, desto bättre underlag för dem som funderar på att införskaffa den.
Egentligen bara kopiera ditt inlägg till "rätt" ställe och lägg till betyg. :)
 
Köpte precis en sådan Cadac med den med lilla flaskan i höstas för att den verkade så smidig att hantera, men har inte hunnit testa den ännu, så jag återkommer med en recension
 

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen