Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden! Registrera ett gratiskonto här!
Du använder en inaktuell webbläsare. Det kan inte visa denna eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en eller alternativ webbläsare.
Blivit rekommenderad Nexen sommardäck till min Fiat Malibu. Ska vara mycket bra och prisvärda. Är i Spanien och Portugal över vintern. Har ingen egen erfarenhet av Nexen så undrar om någon annan här känner till om rekommendationen stämmer?
Deras sommardäck ska tydligen vara riktigt bra, konkurrerar med Kumho och Hankook, vunnit 1:a pris i Tyskland kan man läsa. Har inga egna erfarenheter av märket, själv rullat jag på Hankook på husbilen, helt nöjd med dem.
Hej
Jag hadde på en tidigare husbil Nexen däck och var nöjd med dom. Jag brukar kolla på "Reifenlabel" på hur däcket klarar regn och om det är lättrullande (bra för bränsleförbrukningen) sist men inte minst är att det är ett "tyyyst" däck.
Mvh Klas Nilsson
Fick Nexxen friktionsdäck monterade på min förra Nissan Leaf. Bytte de efter 5 mil till Michelin. Bilen blev väldigt orolig på vägen trots rätt lufttryck. Pratade med den däckansvariga på leasingbolaget om däcken och han sa att Nexxen funkar bra på många bilar, men Leafen var tydligen för tung för däcket trots att det hade rätt lastindex.