• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Brobiz, eysygo+

Liner 4 2

Välkänd medlem
Medlem
Hej

Tänkte höra om någon råkat ut för märklig debitering på detta?
Vi åkte över Öresundsbron igår, drogs korrekt summa. 2 dagar innan reserverades 500 kr, som sedan drogs. Vet ej vad denna summa är för ngt. Finns inte i mina förbrukade resor heller. Det är inte årsavgift, den drogs i april.
Jag har mailat dom och väntar på svar, lite nyfiken bara om någon varit med om detta?

Mvh
Stefan

Hej

Tänkte höra om någon råkat ut för märklig debitering på detta?
Vi åkte över Öresundsbron igår, drogs korrekt summa. 2 dagar innan reserverades 500 kr, som sedan drogs. Vet ej vad denna summa är för ngt. Finns inte i mina förbrukade resor heller. Det är inte årsavgift, den drogs i april.
Jag har mailat dom och väntar på svar, lite nyfiken bara om någon varit med om detta?

Mvh
Stefan
Använde inte bizz på bron, utan bara i Österrike den 25/6 från Garmisch-Partenkirchen till Brennerpasset 210 Dkr, 1.60 i växelkurs 366kr, inga andra Brobizz transaktioner.
Mvh
Anders

Tycks i alla fall funka när man mailar dom, svar får man. För oss hade dom dragit väldigt mycket efter vår broresa i maj. Skrev till dom och nu har jag fått tillbaka det som var fel, så kolla vad dom drar. Vi har ändå skyltavläsning så det är ju lite konstigt att det blivit fel.

Hur kunde de veta att Du skull köra över bron 2 dagar innan och reservera beloppet?
Beloppet för bron reserverades och drogs samma dag vi passerade bro, 516 kr. De 500 andra kronorna reserverades 2 dagar innan vi åkte över och är inte broavgift. Jag funderar bara vad det kan vara? Inväntar svar från dom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Annons

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen