När man tittar på någons profil så finns är en knapp kallad: Bli vän med
Frågan vi admins fått: Hur fungerar det?
Reaktion nr ett var att konstatera att det var en bra fråga.
1. Den som blir tillagd som vän får en notifiering om det.
2. Den som blir tillagd som vän ser sina "följare" i sin profil
3. Du som lade till någon som vän kan nu se en knapp Följer i din profil och på din kontosida
4. Du som lade till någon som vän kan nu se dina vänners avatarer i miniatyr i rutan som visar vilka som är online 5. Du som lade till någon som vän kan nu se dina vänners aktivitet i ditt nyhetsflöde: Länk
6. ???
Jag skulle tro att det finns fler saker som händer runt detta, men detta är vad jag kom på nu.
Om någon kommer på nåt mer får du gärna tipsa om det direkt i tråden så uppdaterar jag ovanstående punkter.
Detta inlägg ingår i en serie med med inlägg som har taggen forumtips.
Vill du söka fram alla inlägg i serien trycker trycker du här: Taggsökning Forumtips
Frågan vi admins fått: Hur fungerar det?
Reaktion nr ett var att konstatera att det var en bra fråga.
1. Den som blir tillagd som vän får en notifiering om det.
2. Den som blir tillagd som vän ser sina "följare" i sin profil
3. Du som lade till någon som vän kan nu se en knapp Följer i din profil och på din kontosida
4. Du som lade till någon som vän kan nu se dina vänners avatarer i miniatyr i rutan som visar vilka som är online 5. Du som lade till någon som vän kan nu se dina vänners aktivitet i ditt nyhetsflöde: Länk
6. ???
Jag skulle tro att det finns fler saker som händer runt detta, men detta är vad jag kom på nu.
Om någon kommer på nåt mer får du gärna tipsa om det direkt i tråden så uppdaterar jag ovanstående punkter.
Detta inlägg ingår i en serie med med inlägg som har taggen forumtips.
Vill du söka fram alla inlägg i serien trycker trycker du här: Taggsökning Forumtips
Senast redigerad av en moderator: