• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Bilder till vårt digitala årsmöte 2026

iHusbil

iAdmin
Admin medlem
Medlem
Vi brukar lägga in utvalda bilder som medlemmarna har publicerat i forumet "Var står jag med min husbil" i de olika delarna av årsmötet med angivande av användarnamnet på den som publicerat bilden.
Vi hoppas att vi får fortsätta att återpublicera bilderna på detta sätt.

För min del får ni fritt använda alla bilder jag har tagit och lagt upp på det här forumet.
Nu tror jag inte jag har någon bild i "Var står jag med min husbil"

Fotografen har valt att publicera här. Gör man då något FORMELLT FEL genom att återpublicera på annan plats på forumet? Om inte så tycker jag det är att bara köra. Speciellt eftersom ni frågar/"förvanar" här.
Ja man måste alltid ha tillstånd för att återpublicera en bild.
Att i en tråd "förvarna" eller fråga är tyvärr inte rätt.

Ett klipp från våra Forumregler:
Rättighet
Du ger oss en icke-exklusiv, permanent, oåterkallelig, obegränsad licens att använda, publicera eller återpublicera ditt innehåll i samband med tjänsten. Du behåller upphovsrätten till innehållet.

Men ok, när vi valt ut lämpliga bilder kommer vi att ställa frågan till innehavaren av bilden om vi får återpublicera bilden.

Senast ändrad:
Ett klipp från våra Forumregler:
Rättighet
Du ger oss en icke-exklusiv, permanent, oåterkallelig, obegränsad licens att använda, publicera eller återpublicera ditt innehåll i samband med tjänsten. Du behåller upphovsrätten till innehållet.

Men ok, när vi valt ut lämpliga bilder kommer vi att ställa frågan till innehavaren av bilden om vi får återpublicera bilden.
Det där är text klippt och klistrat från ett annat ställe och syftet med den texten och återpubliceringen är när man delar trådar, inlägg m.m.

Med återpublicering menar jag att man laddat ner bilden och publicerat bilden i ett nytt inlägg.

Alla bilder jag har lagt in är ok att använda. Bilder som vi hade i iHusbilsbild tävlingen tidigare gav deltagarna g.k. att iHusbil kunde använda bilderna som var inskickade.

Det där är text klippt och klistrat från ett annat ställe och syftet med den texten och återpubliceringen är när man delar trådar, inlägg m.m.

Med återpublicering menar jag att man laddat ner bilden och publicerat bilden i ett nytt inlägg.
Jag förstår inte riktigt ditt inlägg. Menar du att texten från Forumreglerna tillåter återpublicering av bilderna? Eller att reglerna INTE tillåter återpublicering? Och varför inte i så fall?

Min uppfattning är att forumreglerna innebär att vi som publicerar har tillåtet att forumet kan använda text och bilder för återpublicering.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Annons

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen