Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden! Registrera ett gratiskonto här!
Du använder en inaktuell webbläsare. Det kan inte visa denna eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en eller alternativ webbläsare.
Hej
Alla kartor och uppgifter är kanon. Är det möjligt att på något sätt göra bedömningar av tex. ställplatser ?? Jag tycker att lite mer info om varje vore bra.
Alla kartor och uppgifter är kanon. Är det möjligt att på något sätt göra bedömningar av tex. ställplatser ?? Jag tycker att lite mer info om varje vore bra.
Det hoppas vi att ni användare gör. Vi (dvs, i nuläget bara jag) hinner inte besöka t ex 8 275 ställplatser
Men i o m den nya kartan iSikte har vi integrerat recensionerna i Google Maps för våra platser. Ta upp inforutan för en plats och välj fliken Google.
Vilket innebär att det finns många omdömen/betyg och recensioner per plats, oftast över 50 st att studera. Vi har bara plats att visa max 5 st utvalda recensioner i inforutan per plats, men man kan klicka sig vidare till Maps och djupdyka i mängden av recensioner (blå knappen i nederdelen av inforutan).
Kommer man ner på kontinenten så finns det för många av platserna 100-tals bedömningar per plats: Betyg och recensioner
Och i Maps kan man sortera recensionerna t ex efter
Relevans (Google's maskinella bedömning av recensionernas kvalitet)
Glömde en sak ..
Vi har även öppnat upp för alla våra användare att enkelt ge sin bedömning för en viss plats:
Genom att klicka fram Google's formulär och ge sitt Betyg/Omdöme ((1 - 5 stjärnor) och valfritt, en skriven recension om bra och mindre bra man upplevt för platsen ifråga, t ex
kvalitet på utrustning/faciliteter
dito för sanitära anläggningar
om läget
bemötandet från personalen
priserna man betalat
etc.
Plus annan information man vill förmedla till andra husblilister. Bageri i närheten, besöksmål, o d.
Eller, bara att man varit där och ge sin eloge/applådera.