Jag har "allt" i LastPass 120st inloggningar, kort, konton m.m. m.m.Jag har allt nedladdat på Kivra, körkort,pass, blå Eukortet,kreditkort osv, bra att ha om du du skulle bli av med dom.
Får jag bara ha en app så är det denna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
Jag har "allt" i LastPass 120st inloggningar, kort, konton m.m. m.m.Jag har allt nedladdat på Kivra, körkort,pass, blå Eukortet,kreditkort osv, bra att ha om du du skulle bli av med dom.
Är den gratis? Om inte pris?Jag har "allt" i LastPass 120st inloggningar, kort, konton m.m. m.m.
Får jag bara ha en app så är det denna.
Minns inte exakt ca.3$ i månaden för obegränsad premium, har den i mobilen, 2 laptop, 3 plattor.Är den gratis? Om inte pris?
Nu är det inget av dom här varianterna som fungerar som legitimation, så du får nog ta fram ditt plastkörkort ,det klarar ett fall från hög höjd ,till och med en maskintvätt!!Och så tar man upp mobilen för att identifiera sig och råkar tappa den just när man trycker på startknappen. Mobilen har inget skydd mot gravitationen och landar på en sten som är naturligtvis mycket hårdare än mobilens tunna höljet. ”Jaha, och vad heter du?, frågar den Tyska polisen på autobahn”…
Nä, men snart så....Nu är det inget av dom här varianterna som fungerar som legitimation, så du får nog ta fram ditt plastkörkort ,det klarar ett fall från hög höjd ,till och med en maskintvätt!!
Skapa ett konto eller logga in för att kommentera
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Annons
Annons