• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Fråga AI fotogenerator, tips önskas

Joakim

Techadmin
Admin medlem
Medlem
Hej, jag har försökt kasta mig in i detta med att göra bilder med hjälp av AI.
Mer åt hållet konstnärliga och fantasifulla bilder än enbart bildförbättring har jag tänkt mig.

Någon som har något tips om vad man kan testa med nån form av gratis testperiod?
 
Senast ändrad:
Jag har gratisvarianten för Canva och jag tror att det är rätt bra faktiskt, men jag kommer inte riktigt överens med det,,, och det är där jag tror och hoppas att ai kan vara till hjälp och lösa det jag inte klarar av.
Ser nu att Canva har en "Magic Studio" som drivs med AI, men då måste jag köpa Pro och jag skulle nog helst vilja testa lite innan jag betalar för det.
 
Jag har gratisvarianten för Canva och jag tror att det är rätt bra faktiskt, men jag kommer inte riktigt överens med det,,, och det är där jag tror och hoppas att ai kan vara till hjälp och lösa det jag inte klarar av.
Ser nu att Canva har en "Magic Studio" som drivs med AI, men då måste jag köpa Pro och jag skulle nog helst vilja testa lite innan jag betalar för det.
Det finns ju en 30-dagars provperiod för Pro-versionen via Kaehnes länk.
Räcker inte det?
 
Det var vid Canva min gratisperiod gått ut, innan jag visste om att testa magic studio, nu leker jag med Leonardo.
Snacka om att man kommer att kunna lägga ut fina skrytbilder om var man varit nu. ;)

"Motorhome in beautyful environment"

Visa bilaga 31885

"Motorhome in terrible environment"

Visa bilaga 31886
Japp det är rätt skoj 😀👍
 

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen