• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

5g-antenn

Tilsvarende antenner koster omlag det samme som wifi.se sin. Men de fleste har opp til 5 kabler med hver sin konnektor. wifi.se sin har 2?

Den har samma spec. som visad antenn och fungerar på alla omöjliga platser. Jag är nöjd både med funktion och pris.
Jag har frågar wifi.se om deras produkter och att det finns liknande på andra håll att köpa som är billigare och det är inte i närheten jämnförbara produkter. Att du är nöjd är huvudsaken men att skriva att du köpt den som länkas i första inlägget stämmer absolut inte.

Blir reklamation i morgon Ti. Fått fel antenn med 4 kablar 2 antenn och två wifi.
Köpte oxå den du fick. Men fick den med 4 kablar. Ringde och pratade med dom. Den med 2 var slut då skickade dom den med 4. Jag tog tången å klippte bor wifi antennerna. Inga problem att göra så från deras support. Anledningen jag får inte plats med 4 kablar där jag dragit in kablarna

Köpte oxå den du fick. Men fick den med 4 kablar. Ringde och pratade med dom. Den med 2 var slut då skickade dom den med 4. Jag tog tången å klippte bor wifi antennerna. Inga problem att göra så från deras support. Anledningen jag får inte plats med 4 kablar där jag dragit in kablarna
Fick samma svar som du att dom var slut och dom skickar den med 4 istället. Sa att jag får inte igenom fyra i genomföringen. Hon skulle skicka vidare och någon ska ringa upp.

For slike antenner så er det 2 kabler for mobilnett og ofte 2 for WiFi pluss 1 for GPS. De må være merket ved kontaktene og en kan klippe vekk kabler en ikke trenger og mangler plass for. Selve antennene er ofte trykt på kretskort som sitter inne i plastboksen sammen med delefilter foe fordeling til de forskjellige antenner tilpasset radiofrekvensene.

Använder samma antenn som TS. Dock med genomgående takgenomföring. Den finns med två kablar, fyra kablar och med sju kablar. Den sistnämnda har fyra LTE/5G kablar, två wifikablar och en för GPS. Anpassa dock antennen till den router du ska använda den till. Jag hade först antennen ett par år till min TP-Link Archer 600. Har nu bytt router till TP-Link NX 200, 5G. Båda routrar har enbart ingång för två LTE/5G antenner. Fungerar väldigt bra. Anser att wifin fungerar väl i och omkring husbilen med routerns inbyggda antenner och GPS signalen tas med Androidnavigatorns antenn. I mitt fall en Azom.

Använder samma antenn som TS. Dock med genomgående takgenomföring. Den finns med två kablar, fyra kablar och med sju kablar. Den sistnämnda har fyra LTE/5G kablar, två wifikablar och en för GPS. Anpassa dock antennen till den router du ska använda den till. Jag hade först antennen ett par år till min TP-Link Archer 600. Har nu bytt router till TP-Link NX 200, 5G. Båda routrar har enbart ingång för två LTE/5G antenner. Fungerar väldigt bra. Anser att wifin fungerar väl i och omkring husbilen med routerns inbyggda antenner och GPS signalen tas med Androidnavigatorns antenn. I mitt fall en Azom.
Har nu en TP-Link NX 500, 5G och den har två LTE/5G anslutningar. Vet inte om det går att få igenom alla 4 i den befintliga genomföringen. Har idag en TV-antenn kabel och Solpanelen går in där. Ska ersätta TV-antennen med denna 5g antenn. Ser ingen användning för wifi antennen idag.

Har nu en TP-Link NX 500, 5G och den har två LTE/5G anslutningar. Vet inte om det går att få igenom alla 4 i den befintliga genomföringen. Har idag en TV-antenn kabel och Solpanelen går in där. Ska ersätta TV-antennen med denna 5g antenn. Ser ingen användning för wifi antennen idag.
Förstår dig. Särskilt som din router inte har ingångar för extern wifi förstärkning. Här borde Wifi.se bättre kunna anpassa produkten.

Förstår dig. Särskilt som din router inte har ingångar för extern wifi förstärkning. Här borde Wifi.se bättre kunna anpassa produkten.
Dom säljer en med två kablar för 5g men den är tydligen slut och då skickar dom den med 4 utan att säga något.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Annons

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen