Jag har ett dieselkort hos ÅFA genom en annan husbilsförening. Jag har funderat på att lämna den och fokusera på iHusbil. Måste jag byta kort då? Eller kan jag bara ta kontakt med ÅFA och de för över mig till er klubb?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
Ring och fråga bara!Jag har ett dieselkort hos ÅFA genom en annan husbilsförening. Jag har funderat på att lämna den och fokusera på iHusbil. Måste jag byta kort då? Eller kan jag bara ta kontakt med ÅFA och de för över mig till er klubb?
Är 2 månader sedan Du frågade: Kan ge dig ett svar, har SÅIFA kort från MHCS (Motor Home Club of Sveden) tiden, det ger 0.91.- i rabatt per liter.Jag har ett dieselkort hos ÅFA genom en annan husbilsförening. Jag har funderat på att lämna den och fokusera på iHusbil. Måste jag byta kort då? Eller kan jag bara ta kontakt med ÅFA och de för över mig till er klubb?
Är 2 månader sedan Du frågade: Kan ge dig ett svar, har SÅIFA kort från MHCS (Motor Home Club of Sveden) tiden, det ger 0.91.- i rabatt per liter.
iHusbils uppgörelse ger detsamma 0.91:- per liter.
Fick idag faktura för de 2 tankningar jag gjorde 15 & 17 December 2022 hos SÅIFA, 1 tankning 15/12 på ihusbils kortet och 1 tankning 17/12 på MHCS kortet vilket gav samma rabatt 0.91:- per tankad liter.
Inte mycket men betydligt mer än att exempelvis tanka på OK/Q8 och få medlemsrabatten. Nu har ju Ok på vissa stationer annat att bjuda på med förstås, med det har PREEM också.
19.02 liter kostade 420.51:- alltså 17.37:- i rabatt, utan rabatten kostade det 438:- (iHusbil kort)
19.90 liter kostade 439.97:- alltså 18.17:- i rabatt, utan rabatten kostade det 458:- (MHCS kort)
I November tankade jag bensin och fick 0.31:- i rabatt per liter. (MHCS kort)
Skapa ett konto eller logga in för att kommentera
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Annons
Annons
Annons