Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
Ni som tycker om att "ta över" en tråd kan ju fortsätta nu..... Varsågod tråden är er...
Och Tommy Dynne.... Vågade du inte ha kvar din spydiga kommentar... Ser att du tog bort den..
Den statistikken finnes, og justert for forskjellen i antatt biler totalt så brenner det nesten 10 ganger så mange biler med forbrenningsmotor enn el-biler i følge en US undersøkelser.Jag ser kopplingen, det finns andra fordon som drivs av andra bränslen och brinner väldigt bra också.
Det skulle vara intressant att se någon form av statistik på hur vanligt det är med batteribränder i jämförelse med t.ex. motorbrand i bensinbilar. Kanske lite tidigt ännu. En skillnad är väl att en batteribrand försöker man som förare inte släcka så skadan blir total.
Är det inte bra att han gjorde det, om du uppfattade den sån? Jag vet inte vad som stod, men jag vet att många borde läsa sina inlägg en eller två gånger innan sändknappen. Skulle det ändå ske, är det stort att ändra på det.Och Tommy Dynner.... Vågade du inte ha kvar din spydiga kommentar... Ser att du tog bort den..
Skapa ett konto eller logga in för att kommentera
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Annons
Annons