• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Var står jag med min husbil?

Jag har en kompis som bor 100 m därifrån. Så naturligtvis kände jag igen det när jag fick läsa svaret. Men inte innan. Jag vill tilläga att bilderna på ställplatsen inte speciellt lockar till besök. Men omgivningarna är mycket bättre. En fin runda runt sjön.

Det finns en hel del kultur i det gamla bruket. Bl a teater och musikaler mm. Och då gärna en uppvärmning med en mycket god pizza på Pizzeria Femhundragrader. Det är inte så långt till Harpsund och det är tydligen fler som gillar pizzan.
Hälleforsnäs.jpg
Ursäkta om jag trängde mig in i tråden.

Senast ändrad:
Vi befinner oss söder om åsen, mellan väg till huvudstad och väg till go' stad. Adressen anspelar dock på väg till rikets tredje stad.

1771176892014.png

Jag hittar inga mer biler och inser att det hela nog är lite åt det svåra hållet.

Den gamla macken, med tillhörande vit Opel, hittar man en bit nordväst om Helsingborg, mellan E6:an som går till Göteborg (go'stad) och E4:an som går till huvudstaden (Stockholm). Adressen är Gamla Malmövägen (rikets tredje stad) 243.

Nu får någon annan ta över stafettpinnen =)

Jag hittar inga mer biler och inser att det hela nog är lite åt det svåra hållet.

Den gamla macken, med tillhörande vit Opel, hittar man en bit nordväst om Helsingborg, mellan E6:an som går till Göteborg (go'stad) och E4:an som går till huvudstaden (Stockholm). Adressen är Gamla Malmövägen (rikets tredje stad) 243.

Nu får någon annan ta över stafettpinnen =)
Är det inte BP nostalgimacken i Harlösa? Då är adressen Sjöbovägen i Harlösa. Harlösa ligger på väg 104 mellan Sjöbo och Gårdsstånga! Ca 8 mil sydost om Helsingborg Eller är det jag som är ute och snurrar?

Är det inte BP nostalgimacken i Harlösa? Då är adressen Sjöbovägen i Harlösa. Harlösa ligger på väg 104 mellan Sjöbo och Gårdsstånga! Ca 8 mil sydost om Helsingborg Eller är det jag som är ute och snurrar?

Du är ute och snurrar =) men konceptet är ju samma så ändå lite rätt.

Här ligger "min" mack:
LÄNK

Och så här ser Harlösa-macken ut:
1771523237704.png

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Annons

Annons