Har följt dem. Mycket bra musikThe Maverics sångare Raul Malo, dog tragiskt i cancer 60 år gammal för några dagar sedan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
Har följt dem. Mycket bra musikThe Maverics sångare Raul Malo, dog tragiskt i cancer 60 år gammal för några dagar sedan.
Magiskt, så befriande härligt. Precis vad jag behövde efter det här sentimentala, tillrättalagda julsångsmainsstream medlyt vi programmerats med och lyssnat på de senaste dagarna och särskilt idag! Jag stänger in mig, tar på hörlurarna och skruvar upp Grönvall till max! Tack Kaj!Skulle Va Eric Grönvall
Jo, smaken e som baken o det är väl tur det! God fortsättning förresten!Jo.. Disturbed.... ännu värre... jag kallar det ....... ! O där hör man varifrån Tommy Johansson fått inspiration..lyssnat på.. Disturbed .. ett otrevlig ovänligt väsande.... då tycker jag att Tommy Johansson har en mysigare personlig röst...jag gillar hans röst..men i de lägre partierna...
Hamrande pianon..o ahh körer från synthar... o rasp..harkel..på sång! Mer ointressant musik får man leta efter..fast egentligen inte...det dräller av det på idol o mellon som det tydligen heter numera... Så nej tack..hellre Tommy Johansson... fast han är också fast i samma fälla.... återstår väl bara att det kommer en liknande version av tipp tapp tipp tapp tyst det är i husen.... o små grodorna små grodorna....
PS jag kände så klart till Disturbeds version... o anade att den dyker snart upp.. fast sånt går hem... mycket lyssnad på ...
Skapa ett konto eller logga in för att kommentera
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Annons
Annons
Annons