• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Genom husbilsrutan

Logga in för att dölja denna ruta:

Vi tänkte att Vadstena skulle vara bra, det var några år sedan. Många fler platser och träden som skymde utsikten var nu borta. Vi tog en kopp kaffe och jag skulle betala då det visar sig att nästan alla platser var bokade och priset, över 350:-! Nä, så då drog vi till gratisplatsen i Rimforsa där t.o.m. vädret blev lite bättre. Det är 6 platser, när vi vaknade nästa morgon var vi 11 bilar varav 3 svenska, resten tyska:cool:IMG_20260615_135108642a.jpg
 
Nordvestlandet er en spektakulær region i Norge, her fra Hustadvika Panorama Bobilpark på Bud med Atlanterhavsveien rett forbi.


IMG_1712.jpeg
 

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in för att dölja denna.

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen