• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Finns det fågelfotografer som är intresserade av en glugg eller ska jag använda det som bokstöd?

Jari

Välkänd medlem
Medlem
Har lagt ner verksamheten som fotograf och har ett objektiv som jag inte längre använder och stått orört i 2-3 år nu.
Har fotograferat dragracing sedan 2011 och efter FIAs regler om att man inte längre få stå vid 100m tappa jag lusten helt och fotade 90% med den här gluggen.
Det här kanske kan tolkas som en annons och då är jag helt med på att en admin raderar inlägget men vad ska jag göra med gluggen?
Ha som bokstöd eller försöka hitta en fågelfotograf som kanske har användning av den?
Annonsering på blocket är uteslutet då jag inte orkar traggla med det, lagt en annons på markerplace men bara hopplöst folk som frågar där så funderar på att ta bort den annonsen.
Så min fråga är hur ska den här hitta ett nytt hem för det är verkligen synd att den inte används, det här är enligt mig Nikons absolut bästa objektiv.IMG_5519.jpeg

Själv skulle jag försöka på Fotosidan där har man köp o sälj
vet inte varför du inte vill lägga det på blocket jag tycker blocket är ganska bra åtminstone var det så förr.
Tradera har jag också sålt tidigare på har också fungerat bra
Markplace aldrig
Som bokstöd tja det blir ju ett ganska dyrt bokstöd

Förstår dig, men tradera fungerar bra fast vill du göra det lätt för dig så pröva med
https://www.camerarescue.org/ dit har jag sålt en del kameror, objektiv och även annan kringutrustning. De har också nu mer Wibergs foto på Karlavägen, Stockholm dit du kan vända dig.
Hur fungerar försäljningen på den sidan?
Tanken är nog mer att hitta någon som har användning av gluggen än att jag aktivt ska sälja.

Själv skulle jag försöka på Fotosidan där har man köp o sälj
vet inte varför du inte vill lägga det på blocket jag tycker blocket är ganska bra åtminstone var det så förr.
Tradera har jag också sålt tidigare på har också fungerat bra
Markplace aldrig
Som bokstöd tja det blir ju ett ganska dyrt bokstöd
Tack för tipset, lägger en annons där

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Annons

Annons