Jag vet inte om det är något att satsa på? Vi har det inte.
Husbil o Husvagn
Husbil o Husvagn
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
Ja, de försvann snabbt. Funderade i några timmar - då First Camp finns, där vår dotter pluggar.Första omgången av passen såldes slut direkt. Så det är nog många som uppskattar det.
Vi har visserligen inte husbilspasset men provade ändå verkar inte fungera i september hellerFörsökte boka plats i Malmö den 7-8 med husbilspasset men inga platser, dock fanns det platser till ordinarie pris, provade andra datum, andra campingar men lyckas inte få någon plats till husbilsplatspris 250 kr men gott om plats till fullpris. Det står ju att max 50 husbilspassplatser per dygn finns men jag har svårt att det är så uppbokat. Provade även datum i höst, inget ledigt till 250kr
Någon annan som bokat husbilspassplats på sistone ?
Vi var i Strömstad nyligen. Stog två nätter för 500:- kr med en fantastisk utsikt över Kosterhavet.Försökte boka plats i Malmö den 7-8 med husbilspasset men inga platser, dock fanns det platser till ordinarie pris, provade andra datum, andra campingar men lyckas inte få någon plats till husbilsplatspris 250 kr men gott om plats till fullpris. Det står ju att max 50 husbilspassplatser per dygn finns men jag har svårt att det är så uppbokat. Provade även datum i höst, inget ledigt till 250kr
Någon annan som bokat husbilspassplats på sistone ?
Skapa ett konto eller logga in för att kommentera
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Annons
Annons
Annons