• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

.

Status
Stängd för vidare inlägg.

bengtic

Välkänd medlem
Har fått denna varning: Detta meddelande inväntar moderators godkännande, och är inte synligt för vanliga besökare.
Den kom i samma ögonblick jag tryckte på skicka knappen så jag kan inte tolka det annat än att man läser det jag skriver fortlöpande. I detta fall var det en rolig grej som man skulle skratta åt inte kopplat till något som även en humorslös person kan ha åsikter om

Alla inlägg som postas i forumet kunskapsbiblioteket granskas av oss humorlösa personer innan de släpps igenom
Det är inget pesronligt för dig Bengt utan drabbar alla som gör inlägg i just kunskapsbiblioteket.
Syftet med det är att hålla trådarna till fakta och ämne och inte fyllas på med för tråden irrelevant innehåll.

Alla inlägg som postas i forumet kunskapsbiblioteket granskas av oss humorlösa personer innan de släpps igenom
Det är inget pesronligt för dig Bengt utan drabbar alla som gör inlägg i just kunskapsbiblioteket.
Syftet med det är att hålla trådarna till fakta och ämne och inte fyllas på med för tråden irrelevant innehåll.
Hade ingen aning om att den tråd jag svarade i handlade om kunskapsbiblioteket där passar det inte alls utan var ett skämt som man skulle kunna skratta åt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Annons

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen