Hej. Enl uppgift har husbilsklubben Husbilskompisar erhållit 50 ö/lit i rabatt på bensin och diesel på Preem Mastercard.
Kolla upp detta. Borde även vår klubb få.
Hälsn ThomasA
Kolla upp detta. Borde även vår klubb få.
Hälsn ThomasA
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
Logga in för att dölja denna ruta:
Annons
Annons