• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Senaste aktivitet

Logga in för att dölja denna ruta:

• Göran Hellman
    Göran Hellman reagerade på RocDoc's inlägg i tråden Trött på ställplatser med Gilla Gilla.
    Man kanske skulle införa ett nytt begrepp,Husbilscamping. Ställplats är för mej ett ställe att stå på för övernattning utan all service...
  • Hasseg
    Hasseg reagerade på -geva-'s inlägg i tråden Trött på ställplatser med Gilla Gilla.
    Håller med till 100% !
  • Hasseg
    Hasseg reagerade på Knut's inlägg i tråden Trött på ställplatser med Gilla Gilla.
    Den tid jeg kjørte rundt i Norge og Sverige fant jeg flere små campingplasser uten fastliggere. De ble mine favoritt steder. En av disse...
  • Lasse
    Lasse reagerade på RocDoc's inlägg i tråden Trött på ställplatser med Gilla Gilla.
    Man kanske skulle införa ett nytt begrepp,Husbilscamping. Ställplats är för mej ett ställe att stå på för övernattning utan all service...
  • Knut
    Knut svarade på tråden Trött på ställplatser.
    Den tid jeg kjørte rundt i Norge og Sverige fant jeg flere små campingplasser uten fastliggere. De ble mine favoritt steder. En av disse...
  • Hasseg
    Hasseg skapade en ny tråd:
    Eriksöre Camping på Öland, strax söder om Färjestaden och väldigt nära Ölandsbron, har begärts i konkurs. Konkursförvaltaren avser att...
    • 1782369972068.png
  • Increasing
    Increasing reagerade på Jari's inlägg i tråden 12V Wi-Fi router med takantenne med Gilla Gilla.
    Jag har ingen takantenn till min RUTX50 utan använder dom med längre sladdar som man får med från wifie.se, jag har placerat dom dolt...
  • Jari
    Jari reagerade på Tordan's inlägg i tråden Trött på ställplatser med Gilla Gilla.
    Jag ser mest ställplatser, som en övernattning på min väg till ett mål någonstans längre bort. Stannade till för några veckor sedan vid...
  • Jari
    Jari svarade på tråden 12V Wi-Fi router med takantenne.
    Jag har ingen takantenn till min RUTX50 utan använder dom med längre sladdar som man får med från wifie.se, jag har placerat dom dolt...
    • IMG_4811.jpg
  • Increasing
    Hadde tanker om å plassere router i et av overskapene med takmontert antenne med hull for kabel rett ned i skapet men kanskje jeg skal...
  • Increasing
    Fönster och takluckor på husbilar skärmar inte av mobilsignalen speciellt mycket. Jag har en antenn sittande på insidan av en taklucka...
  • -geva-
    -geva- svarade på tråden Trött på ställplatser.
    Håller med till 100% !
  • -geva-
    -geva- reagerade på RocDoc's inlägg i tråden Trött på ställplatser med Gilla Gilla.
  • -geva-
    -geva- reagerade på Tordan's inlägg i tråden Trött på ställplatser med Gilla Gilla.
    Jag ser mest ställplatser, som en övernattning på min väg till ett mål någonstans längre bort. Stannade till för några veckor sedan vid...
  • -geva-
    -geva- reagerade på Lasse's inlägg i tråden Trött på ställplatser med Gilla Gilla.
    Börja tröttna av att stå på ställplatser, börjar dra mej till mindre campingar. Stå på grus eller betong är inte efter 12 år lika kul...

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen