• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Senaste aktivitet

• Knazig
    Knazig reagerade på Bosse H's inlägg i tråden 5G router med WiFi 7 med Gilla Gilla.
    Har använt en Netgear M1 med 4G i husbilen som fungerar bra men har väldigt begränsad räckvidd särskilt utanför husbilen och fungerar...
  • Bosse H
    Bosse H reagerade på PeterK's inlägg i tråden 5G router med WiFi 7 med Gilla Gilla.
    Vilken otur, jag visste inte ens om att det finns en app till den 😅 Jag packade upp den provade att köra med mitt batteri ur, funka inte...
  • Bosse H
    Bosse H svarade på tråden 5G router med WiFi 7.
    I Netgear appen för M1 går det att ställa in räckvidden och där jag haft det på den längsta. Men routern har lätt för att bli...
  • Bosse H
    Bosse H svarade på tråden 5G router med WiFi 7.
    Under markisen eller om det finns skugga under ett träd i närheten
  • poppsy
    poppsy svarade på tråden 5G router med WiFi 7.
    Jag använder det utanför hb. Man sitter ju under markisen 😎
  • Bosse H
    Bosse H skapade en ny tråd:
    Har använt en Netgear M1 med 4G i husbilen som fungerar bra men har väldigt begränsad räckvidd särskilt utanför husbilen och fungerar...
  • Brogu
    Brogu reagerade på poppsy's inlägg i tråden 5g-antenn med Gilla Gilla.
    Vilken menar du?
  • poppsy
    poppsy svarade på tråden 5g-antenn.
    Vilken menar du?
  • Knazig
    Knazig reagerade på Junis's inlägg i tråden 5g-antenn med Gilla Gilla.
    Köpte denna antenn på Amazon 399 kr plus frakt. Fungerar utmärkt, haft den i drygt ett år inkl resa till Spanien.
  • J
    Junis svarade på tråden 5g-antenn.
    Köpte denna antenn på Amazon 399 kr plus frakt. Fungerar utmärkt, haft den i drygt ett år inkl resa till Spanien.
  • Opus52
    Opus52 reagerade på Roger67's inlägg i tråden Våga släppa kontrollen.. med Gilla Gilla.
    Ja några minimikrav har man ju även om man tänker sig släppa batteriet "fritt" efter installationen. Mina krav var enkla: - Skall vara...
  • Opus52
    Opus52 reagerade på PeterK's inlägg i tråden Våga släppa kontrollen.. med Gilla Gilla.
    Jag tycker ändå att man inte ska välja det absolut billigaste LFP batteriet, som så gott som alltid saknar någon säkerhetsfunktion. Gör...
  • Opus52
    Opus52 reagerade på Roger67's inlägg i tråden Våga släppa kontrollen.. med Gilla Gilla.
    Ja med snart ett år som nykter batterianvändare kan jag meddela att det har gått bra. Vi var ju nyligen ute i ca 4 veckor i sträck och...
  • Opus52
    Jag har nu på sensommaren pensionerat mitt ”hembyggda” Lithiumbatteri med tillhörande BMS och blåtandsapp till förmån för detta större...

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen