Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
Den ska alltid vara öppen den 6/6 enligt någon överenskommelse med några kommuner och Norge sedan länge vet ej varför.Den brukar öppnas i mitten av juni.
En fin upplevelse och är ca 50 mil lång.
Höjdpunkten för mig är Trappsetgsforsen.
Nationaldagen kanske….Den ska alltid vara öppen den 6/6 enligt någon överenskommelse med några kommuner och Norge sedan länge vet ej varför.
Mvh Lasse
Kanske men jag tror att det har att göra med delningen mellan Sverige och Norge För det är något med Jämtland och Härjedalen oxå. Mvh LasseNationaldagen kanske….
Ska ni åka Vildmarksvägen så kanske vi ses vi brukar vara där på någon plats med husbilen för att koppla av sen en vandring i naturen för att fiska i fjällvärlden något längre norrut.Den brukar öppnas i mitten av juni.
En fin upplevelse och är ca 50 mil lång.
Höjdpunkten för mig är Trappsetgsforsen.
Hej. I år har dom väldigt mycket snö längs Vildmarksvägen så de är ovanligt svårt att ta sig fram för dom som sköter snöröjningen. Så vi kan ses när vägen är öppen men den 6/6 ska den vara öppen. De blir nog jätte höga snöväggar på sidorna.Ska ni åka Vildmarksvägen så kanske vi ses vi brukar vara där på någon plats med husbilen för att koppla av sen en vandring i naturen för att fiska i fjällvärlden något längre norrut.
Mvh Lasse
Skapa ett konto eller logga in för att kommentera
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Annons
Annons