• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Vi flög till ställplatsen Bananpannkakan

Lasse

iValberedning
Medlem
Ort
Löddeköpinge
Vi är på Ställplats Bananpannkakan Höganäs, denna kristi flygare dag, här är fullt hela helgen, trots vi höll hastigheten med bilen känndes det som att vi flög hit. Ett tips är att besöka denna trevliga ställplats med underbar personal, som verkligen sätter människan i centrum. På ena bilden kan du se vad en granne har gjort, sakerna är till försäljning och de har en strykande åtgång. Man kan även köpa glass på stället vilket även har en strykande åtgång.

Bananpannkakan1.jpgBananpannkakan2.jpgBananpannkakan3.jpg
 
Jag kan se det vackra i gamla maskiner eller saker som har använts av folk från förr i tiden.
Bara att beskåda dessa saker och försöka gissa sig till vad det har använts för/till är bara det ett nöje.

Nä, vi har inte varit där ännu men någon gång så ska vi nog vara tillräckligt nära för ett besök.

Dessutom kan man ju lära sig något från gamla prylar, som den gången jag såg ett riktigt gammalt kylskåp som kyldes med isbitar från någon närbelägen sjö. Där och då ramlade polletten ner och jag insåg att jag alltid har packat kylklamparna fel i kylboxen.
 
Jag kan se det vackra i gamla maskiner eller saker som har använts av folk från förr i tiden.
Bara att beskåda dessa saker och försöka gissa sig till vad det har använts för/till är bara det ett nöje.

Nä, vi har inte varit där ännu men någon gång så ska vi nog vara tillräckligt nära för ett besök.

Dessutom kan man ju lära sig något från gamla prylar, som den gången jag såg ett riktigt gammalt kylskåp som kyldes med isbitar från någon närbelägen sjö. Där och då ramlade polletten ner och jag insåg att jag alltid har packat kylklamparna fel i kylboxen.
Nyfiken. Var ska dom vara. Uppe eller nere?
 

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen