• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Varning för campingaffaren.se

Peter Nilsson

Aktiv medlem
Medlem
Beställt och betalt (tyvärr) borde även ha kollat på trustpilot dom har inga bra rekommendationer. Min vara har dom skickat med DHL. Den har nu legat hos Dhl sedan den 7:augusti. Ringde Dhl och frågade om mitt paket. Fick till svar att dom behöver information från campingaffaren.semen dom får ingen respons från företaget. Dom ville inte berätta om vilken information dom behövde. Har mejlat företaget ett flertal gånger, ringt ,många många gånger MEN dom svarar inte i telefon. Tog kontakt med Nordic center i Göteborg. (Detta företag står på samma hemsida som campingaffaren. Skickar mejl till dom, får till svar att jag har vänt mig till fel företag. Så dom kunde inte hjälpa mig.
Det var ett reportage om Nordic Center i nr 4 2023 av min Husbil att dom breddar sitt sortiment och ska sälja husbilstillbehör genom firman campingaffaren.se
Så om dom behandlar kunder som beställt grejer för några hundra, hur behandlar dom kunderna som köpt en husbilför en större summa

Beställde lite grejer av dom för några veckor sen men det kom inget, som tur var så tog jag det genom klarna och kunde avbryta betalningen, skrev mejl till dom att jag stoppat betalningen genom klarna och ett par dar senare kom svar att beställningen var annullerad. Verkar inte seriöst :mad:

Väntade på min beställning i 4 veckor, mejlade till dom - inget svar.
Ringde under deras "telefontid" och lyckades faktiskt få tag i någon människa, som svarade i luren.
Men för övrigt var han inte mycket att resonera med, visste inte inte mycket mer än, att han absolut inte kunde häva köpet.
Vart min beställning hade tagit vägen hade han inget svar på, men påstod ändå, att sändningen redan (?) var på väg?
Efter denna påstötning kom så äntligen (minst 5 veckor försenade), mina stolar från något lager i Tyskland.
Nä, det verkar som om dom inte har någon som helst koll på sin s.k. "verksamhet"... :mad:

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen