Beställt och betalt (tyvärr) borde även ha kollat på trustpilot dom har inga bra rekommendationer. Min vara har dom skickat med DHL. Den har nu legat hos Dhl sedan den 7:augusti. Ringde Dhl och frågade om mitt paket. Fick till svar att dom behöver information från campingaffaren.semen dom får ingen respons från företaget. Dom ville inte berätta om vilken information dom behövde. Har mejlat företaget ett flertal gånger, ringt ,många många gånger MEN dom svarar inte i telefon. Tog kontakt med Nordic center i Göteborg. (Detta företag står på samma hemsida som campingaffaren. Skickar mejl till dom, får till svar att jag har vänt mig till fel företag. Så dom kunde inte hjälpa mig.
Det var ett reportage om Nordic Center i nr 4 2023 av min Husbil att dom breddar sitt sortiment och ska sälja husbilstillbehör genom firman campingaffaren.se
Så om dom behandlar kunder som beställt grejer för några hundra, hur behandlar dom kunderna som köpt en husbilför en större summa
Det var ett reportage om Nordic Center i nr 4 2023 av min Husbil att dom breddar sitt sortiment och ska sälja husbilstillbehör genom firman campingaffaren.se
Så om dom behandlar kunder som beställt grejer för några hundra, hur behandlar dom kunderna som köpt en husbilför en större summa