• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Varför händer det alltid något på varje resa

Du har rätt. Det händer alltid något. Själv är jag så irriterad när välplanerad och förberedd resa förpestas av sådana händelser.
Då säger min fru - När saker används kommer, förr eller senare, antingen förslitning skador eller följder av tillverkningsbrister ... dessa otrevligheter kompenseras av de fina upplevelser man får under resan. Så man få gilla läget.

Du har rätt. Det händer alltid något. Själv är jag så irriterad när välplanerad och förberedd resa förpestas av sådana händelser.
Då säger min fru - När saker används kommer, förr eller senare, antingen förslitning skador eller följder av tillverkningsbrister ... dessa otrevligheter kompenseras av de fina upplevelser man får under resan. Så man få gilla läget.
Hej. Den som inte upplever de roliga med de tråkiga. Saker som händer måste nog stänga ytterdörren och sätta sig i soffan och inte röra på sig för annars kommer saker att hända iallafall tyvärr.
Mvh Umebo

Då kan jag berätta jag skulle besiktiga husbilen. När jag var 100 m från bilprovningen gick avgasröret av. Fixade detta och bokade ny tid. När det var dags att åka så gick allt bra TILLS jag var 300 m från bilprovningen gick en bult av till växelreglaget. Då blev det bärgning. Men tredje gången så fungerade all och den blev godkänd. Men jag hade tur för dom två första gångerna gick det att boka av en halvtimme före. Det ändrades sedan

Sen finns Murphys lag också, kan något gå åt pipan kommer något alltid att göra det.
Jag tror att alla känner igen det fenomenet. Sen finns det båda stora och små gå åt pipan. Men som alla, det hör till livet att livs linjen inte är spikrak.
Man får sick sacka fram till målet ibland. Ibland mycket och ibland mindre.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen