Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
Ang 300A shunten,Det skiljer en del på 300 och 500A shuntarna. Anslutningen på 300A har M8 skruvar, 500A har M10. De finns även som IP21 och IP65. IP21 har inga färdiga matar, mät och signal kablar, IP65 har det. Med IP21 kan man dra egna kablar och anpassa längderna på dom. Det är lätt att det blir trassel med 65, kabeln för att mäta startbatteriet kan vara för kort. Även IP65 har matar och mät kablar med kabelskor som är M10, för grova tycker jag.
Jag har IP 65 500A i min bil. M10 anslutningarna tycker jag är för grova, M8 hade varit bättre. Grova färdig pressade kablar brukar inte ha M10. Inte batteri anslutningar heller och kopplingsplintar. Men det var bekvämt att det var färdiga kablar. Det blev en del anpassande för att kunna använda M10 kabelskorna.
Idag hade jag valt 300A
Skapa ett konto eller logga in för att kommentera
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Annons
Annons