• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Vår höstresa 2023 till Spanien

Hasseg

Välkänd medlem
Medlem
Ort
Karlstad
Vi har åkt en tur i höst till Spanien via Frankrike. Har lagt ut till dom närmaste vänner o familj på facebook
Det är ingen riktig reseberättelse utan bara visat var vi var under vår resa. Nu är vi hemma och därmed göra den offentlig.
Vi inte ha det offentligt medans man reser. Vill ni titta så gör det kanske skapar det lite inspiration för någon (hoppas länkar fungerar)

Isberga första stoppet​


Karlskrona​


Stora bält​


Römö Töder​


Moseldalen​

 
Senast redigerad av en moderator:
Annika o Hasse, får jag föreslå en sak…

Trevlig reseberättelse, fina bilder, trevligt text, precis som många av oss gillar att läsa, Nu fick 5 reseberättelser från FB plats, resten blev länkar till FB.

Kan ni inte istället presentera 3-4-5 av de gröna länkarna om dagen några dagar framåt, så har vi något att se fram emot? Visst fungerar det också att klicka på länkarna, men alla har inte FB och det blir en mera överskådlig, trevligare och mera lockande om man sedan kan följa hela er resa i en och samma tråd,

Tack för en fin reseberättelse.

Tommy
 
Jag tror inte man behöver ha facebook för att se detta?
;) Det är möjligt, men håll med tråden blir snyggare, intressantare och ännu mera lockande till att ta husbilen och göra en resa som er, om allt finns i en och samma tråd.

Ja, ja, ni bestämmer, men jag tror vi är flera som skulle vilja följa resan enklare. Kanske främst alla kompisar som fortsatt drömmer om en sån resa ut i Europa, men som fortsatt inte kommit iväg.

Tack för en trevlig tråd!

Tommy
 
;) Det är möjligt, men håll med tråden blir snyggare, intressantare och ännu mera lockande till att ta husbilen och göra en resa som er, om allt finns i en och samma tråd.

Ja, ja, ni bestämmer, men jag tror vi är flera som skulle vilja följa resan enklare. Kanske främst alla kompisar som fortsatt drömmer om en sån resa ut i Europa, men som fortsatt inte kommit iväg.

Tack för en trevlig tråd!

Tommy
Jo det skulle bli snyggare, hade funderingar att skriva här samtidigt som resan pågick men avstod det är ju ett helt öppet forum och man vill inte skylta med att man var bortrest från villan så länge. Sedan finns begränsningar här om antal bilder filmer om jag inte har helt fel.
 
Jo det skulle bli snyggare, hade funderingar att skriva här samtidigt som resan pågick men avstod det är ju ett helt öppet forum och man vill inte skylta med att man var bortrest från villan så länge. Sedan finns begränsningar här om antal bilder filmer om jag inte har helt fel.
Yes, därför skulle det vara perfekt om ni la in 2-4 stycken sidor från er FB-sida, t,ex 2:a inlägget efter det första idag, som innehåller;
- Moseldalen Bernkastel - Kues + Trier/Verdun + Normandie

3 inlägg:
- Normandie + Sainte-Marie-Eglise + Oradour-sur-Glane

Osv.

Edit: Ser att ni provade en ny variant samtidigt som jag skrev det här, ser jättefint ut, säker på att med Joakims hjälp blir det en ”State of the art lösning”

Tommy
 
Senast ändrad:
De Facebook bildene som inneholder video gir feilmeldinger - klikker en på bildet kommer det riktig opp i Facebook. Tilsvarene med de bilderrutene som har + og et nummer, her må en over i Facebook for å se resten av bildene.
 

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen