• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Värt att lyftas och luftas

Det man kan fundera på är varför detta börjar uppmärksammas först när journalister med egen kolumn kommer upp i 60? :unsure::)
Sannolikt är det så. Är media inte 4-e, eller 3-e makten? Alternativt har den högsta makten gett uppdrag att man ska, eller få skriva mer om ålderism. Den som vet kan upplysa oss andra om det närmare...

Helt rätt JanneB! Min fru är högst upp i hierarkin på plats nr. 1 och nu när svärmor är bortgången, då är det media (TV & vår dagliga tidning) nr. 2. Det värsta är att jag tror på allt som skrivs, fast jag glömmer detta till dagen efter, men då kommer nya grejer. Vill jag ha något riktigt gött innan jag ska sova, då läser jag en trevlig tråd på iHusbilen och struntar i allt annat... Sover som ett lamm 🦍💨

Senast ändrad:
Helt rätt JanneB! Min fru är högst upp i hierarkin på plats nr. 1 och nu när svärmor är bortgången, då är det media (TV & vår dagliga tidning) nr. 2. Det värsta är att jag tror på allt som skrivs, fast jag glömmer detta till dagen efter, men då kommer nya grejer. Vill jag ha något riktigt gött innan jag ska sova, då läser jag en trevlig tråd på iHusbilen och struntar i allt annat... Sover som ett lamm 🦍
Precis samma, eller nästan samma situation hos oss. Frun nr 1, Barnbarn nr 2 (7 stycken, men ev flickorna skulle kunna dela nr 1 med frun)... Vad bra att hon är 4 år, och ändå vet och kan alla tekniker som gör att jag gör vad hon vill utan att jag känner mig inte det minsta manipulerad eller...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen