• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Trampade jag på en öm tå???

Lasseboy

Välkänd medlem
Medlem
Ort
Borås
Knappt nån har hunnit se videon....trampade jag på en öm tå? (ingen nämnd)
Tycker ni att jag sa nått negativt om den andra klubben för husbilar? Själv tycker jag att det bara var positivt.
Sista 5 minuterna i videon :(
 
Senast redigerad av en moderator:
Jag tänkte ju på uttalandet om den stora spegeln. ;)
Men för att vara allvarlig så tyckte jag det var balanserat och neutralt och undrar var det framgår att någon blivit kränkt eller blivit trampad på tårna?
 
Bra och informativ video, förutom ishockey.fotboll, Bandy, och andra sporter utan "motor" som jag , vi i vår familj
är helt ointresserade av, Motorsport som gäller här, vilken tur att vi är olika, olika intressen och inriktningar, härligt.

Kollar också i båda forumen, som många andra också gör, ser inget fel i det, är inte ovän med någon i något forum,
men Facebook kollar vi inte i,
 
Öppet sinne förlänger livet, inte begränsningar och kontrollbehov över andra… Vi är också med i båda klubbar för i båda har vi goda vänner med otroligt mycket kunskap om allt mellan himmel o jord. Ser medlemskap och engagemang som en fördel och inte nackdel. Vi har inte svårt att hitta bra och positiva saker runt omkring oss däremot tycker synd om den stackare som lever i en vardag fylld med negativa tankar!

Hittade detta på nätet:
1712151916453.png
1712152098620.png
 
Bytte bil för någon månad sen och den optimistiske vännen gratulerade till köpet, visade synbart intresse för min nya "kelgris".
Funderar på att parkera bilen på en sidogata, när min pessimistiske vän nästa gång kommer på besök.
Han vet inget om än så länge...för jag vet så väl, att min affär kommer nagelfaras ända ut i fingerspetsarna.

I det sammanhanget kan man inte vifta bort en sådan här liten struntsak med ett hurtigt:
Tja, va ska jag ha massa pengar på banken för...,
då är det bättre att ha lite roligt för slantarna, mens man ännu har förståndet i behåll
. ;)
Vilket pessimisten naturligtvis ihärdigt försöker framhärda motsatsen... att jag verkligen mist förståndet...!

Det är trevligt att umgås med både den optimistiske och den pessimistiske,
den ena lever sitt liv glatt på hal is, mens den andre mest går omkring i lera och sörja.

Själv hoppar jag omkring på tuvorna i mitt barndoms kärr,
ibland lyckas jag hålla mig torr om fötterna
och ibland missar jag tuvan och plurrar ända upp till knäna....
vad nu det har med saken att göra...?
Ja ni ser själva, jag kanske trots allt är lite förvirrad ...?

Stå på dig Lasse,
det var föressten kul att få återse Porto Rico och Mogán som jag besökte på 80-talet.
Jag kände tyvärr inte igen mig ett endaste dugg! 🤣
 
Jag har också varit med i flera och det är väl inget konstigt med det.
Men vissa är mer lättkränkta än andra, så är det bara.
Så det är som på Facebook, gillar man inte en kommentar är det bara att scrolla vidare.
Jag hoppas bara att det inte gett dig problem.

Tack för de fina orden, för övrigt!
 
huga, orkar man bli kränkt och får ömma tår av denna filmen så har man nog enormt mycket att ojja sig över.
Fin hund. Amstaff?
Loke är blandning mellan Amstaff/pitbull, Kastrerades när han var liten, så trots sina 10 år är han som en valp. Det räcker en pudel skäller så vill han därifrån, riktigt go kille, men bolltokig!
 
Skulle admin kunna länka till nya klippet längst upp, har redigerat videon lite så alla blir nöjda!

Här är länken:
 

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen