Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
Hahhaa jag de alternativen tänkte jag inte på ens! I denna klubb finns det humor och självdistans i allafall!Man undrar ju, fel hockey lag, sitter i en husvagn, är med i 2 klubbar. Men tydligen var det nån som blev kränkt
Det var väl att HxK är som ikea , stora Coop svårt att hitta osv....Jag tänkte ju på uttalandet om den stora spegeln.
Men för att vara allvarlig så tyckte jag det var balanserat och neutralt och undrar var det framgår att någon blivit kränkt eller blivit trampad på tårna?
Tyvärr finns det en del som alltid letar fel.Det var väl att HxK är som ikea , stora Coop svårt att hitta osv....
Ok. Men har någon sagt/skrivit något negativt? Inget i kommentarer på Youtube och inget på HBK. Men kanske på Facebook som jag inte alls läser.Det var väl att HxK är som ikea , stora Coop svårt att hitta osv....
Loke är blandning mellan Amstaff/pitbull, Kastrerades när han var liten, så trots sina 10 år är han som en valp. Det räcker en pudel skäller så vill han därifrån, riktigt go kille, men bolltokig!huga, orkar man bli kränkt och får ömma tår av denna filmen så har man nog enormt mycket att ojja sig över.
Fin hund. Amstaff?
Skapa ett konto eller logga in för att kommentera
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Annons
Annons