Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
Vad står det i manualen?Har en Fiat Ducati 2025 med 7" digitala instrument och Uconect 10 med trafikskyltsavläsning men den läser skyltat tom. 80km men inga högre hastigheter än så
nån som vet varför och hur åtgärdar men detta.
Den är verkligen omfattande en djungel av information men inte detta dessutom är Uconeten 10 med engelsk text och den ävriga informationen också inte ens säljarna av bilen hade en susning hur man gör, jag har med det som en garanti punkt att fixa.Vad står det i manualen?
Jag har sett inställningarna men dom går inte att aktivera?
Med ett visst (20ggr./inställning) tryckande har jag fyllt i värdena och sparat värdena som finna kvar men det är som förr alla skyltar till max 80 km/tim visas.Har 10" skärm och den läser alla hastigheter. Under Routing/vehicle measurements ställer jag längd, bredd och höjd samt max speed och axelvikter. Och dom värdena nollställer sig hela tiden. När jag nu tittade före jag svarar dig så var det nollställt igen. Här var det tydligen skyltat med 130km/h.
Visa bilaga 47770
ja, og desværre er er ingen som bliver straffet for det.Angående inlägg 3. Kör jag i 80km/h i Danmark så kör alla lastbilar om mig.
Har ingen manual.....sökt på näten men men inte hittat nåt intressantVad står det i manualen?
Skapa ett konto eller logga in för att kommentera
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Annons
Annons
Annons