• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Inredning Torka våta kläder

För er som har separat dusch är det ju enkelt att torka våta kläder. I vårt fall med kombinerad toalett/dusch kan man lösa det med en

som sätts upp mellan två väggar på toaletten.

Saknar bild men jag tror att det går att förstå ändå.

Kjell
Du borde få jobb hos nån husbilstillverkare, tänk om bilarna var utrustade i start. Fast lite av nöjet skulle så klart försvinna. Dina förbättringar är superba!

Du borde få jobb hos nån husbilstillverkare, tänk om bilarna var utrustade i start. Fast lite av nöjet skulle så klart försvinna. Dina förbättringar är superba!
Ja vad skulle jag då göra på min fritid! Jag är faktiskt hopplös. Varje år säger jag att nu skall jag inte hitta på något mer som bara måste göras. I vinter blev det en elektrisk trappa till bodelen som man ju naturligtvis inte kan klara sig utan.😲

Ja vad skulle jag då göra på min fritid! Jag är faktiskt hopplös. Varje år säger jag att nu skall jag inte hitta på något mer som bara måste göras. I vinter blev det en elektrisk trappa till bodelen som man ju naturligtvis inte kan klara sig utan.😲
Oj, det hade vår husbilstillverkare kommit på själv!

Kristian....Kjell är redan upptagen med jobb. Jag har bokat honom. Han ska montera nya fjädrar och hjälpluftbälgar på min gamla Ducato...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen