• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Problem Tommy’s ”gamla” FIAT verkstad i Altea har återuppstått…

Marianne & Ranko

Välkänd medlem
Medlem
Det finns säkert fler som använt sig av Tommy’s gamla Fiat verkstad som ägdes av numera pensionerad Higinio. Tommy fixade översättningar och förmedlade rabatterade priser inom alla typer av åtgärder.

Vi var där häromdagen och träffade 3 st. unga killar som startade ny verksamhet i dessa ”gamla” lokaler. Lokalen är uppfräschad med fler liftar och det jobbas på för fullt. Minns att våra medlemmar fick leta febrilt efter nya verkstäder när verksamheten las ned, men nu är det bara att knalla på, boka tid och serva bilen.
Ägarna kände till Higinio’s service till Tommys vänner men jag vet inget om nuvarande rabatter osv… …har nämnt lite om detta sist jag var där. En duktig förhandlare kan säkert fixa något nytt i rabattvägen för iH-medlemmar!!!

Är du i nöd och behöver hjälp, berätta gärna om dina tidigare besök och ”bra” priser du fick samt informera gärna oss andra om hur det gick.

Själv blev jag mycket bra bemött, jobbet gjordes samma dag och vi är mer än nöjda. Jag går inte in i kostnadsfrågor då detta rörde dig om ECU omprogramering (bilens dator), efter att vi fått lysande gul motorlampa som sedan visade sig vara NOx problem, men detta får bli i en annan tråd.

1739640383542.png

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen