• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

Styrelsemöte 2022-10-09

Jag tycker iden om kartinformation med tvättplatser för husbilar var bra.
Kan det skapas en sådan?
Vi medlemmar får då ett i framtiden sökbart och lättanvänt sätt att hitta tvättplatser.

Vi medlemmar måste naturligtvis fylla på med dessa platser.

Hmm! Jag vet att man håller på med en husbilsförsäkring utan utökat reseskydd. Så det glömmer vi.

Men jag tycker det skulle vara kul att ställa frågan till ett försäkringsbolag:
Vad kan det kosta per månad att bara försäkra ambulansflyg vid svår sjukdom (och ev hemtransport vid dödsfall)?
Skulle vara kul att höra vad försäkringsbolaget svarar??? Om en sådan försäkring fanns skulle nog många använda blå kortet inom EU. Om det är en iHusbil försäkring, skulle vi nog få massor av nya medlemmar som övervintrar.

Skulle vara kul om styrelsen kunde ha en diskussion om det.

toppbild-0t5a6332-webb.jpg

Ps! Sedan att det finns hundratusentals andra övervintrare utan husbil inom EU skulle ju bara vara en bonus för iHusbil om man kunde boka en sådan försäkring som medlem i iHusbil.

Jag skulle önska att det var enklare att uppdatera husbilsplatserna som medlem.

Jag hade önskat att när man klickat fram platsen på husbilsplatser att det fanns en ruta där det stod ändra plats så man enkelt kunde justerar priser, lägga till en bild eller annan information.

Tror det måste vara enkelt om platserna ska uppdateras och fyllas med bilder.

Mvh/Chippen

Jag skulle önska att det var enklare att uppdatera husbilsplatserna som medlem.

Jag hade önskat att när man klickat fram platsen på husbilsplatser att det fanns en ruta där det stod ändra plats så man enkelt kunde justerar priser, lägga till en bild eller annan information.

Tror det måste vara enkelt om platserna ska uppdateras och fyllas med bilder.

Mvh/Chippen
Håller med, men jag förstår att de inte vill lägga det på kreti och pleti att kunna ändra position, m.m.. Någon med förstöra tankar kan ju ställa till oreda. Däremot ändra i en fyllaiform som ansvariga bara kan G.K. med ett enda klick om det ser bra ut, gillar jag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen