• Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
    Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
    Registrera ett gratiskonto här!

SRF

Lite kuriosa.
Jag jobbade på Peab som IT-chef.
Var bl.a. i Norge på dotterbolaget SRG, Sweden Rock Group.
Det bolaget var en sammanslutning av flera bolag inom bergsprängning (Svenska Stengruppen)
Bolaget blev ofta kontaktat med förfrågan om bokningar av Rock-grupper.

Nu är helgen över och hemfärden påbörjad, har i skrivandes stund passerat dig Suzanne , så nu är det bara ca 115 mil kvar tills vi är hemma . En bra helg men besviken på Gun Rosen hade vi vetat det då hade vi nog varit hemma snart. Mycket musik och…… men det känns i kropparna efter att ha stått 5 timmar eller mer man är inte 20 år längre ( ja kanske i sinnet).

Nja Janne sitta i soffan men….inte Vikingarna. För det första var de en halvtimme sen, tyckte inte att de levererade alls de blev utbuade av publiken. Så med tanken på våran hemresa så gick vi till husbilen och började rulla hemåt och jag har inte sett så många som lämna in de hade spela klart. Synd det blev ingen revansch för deras sista SRF 2015 flopp då också. Jag är glad att jag såg de på Ullevi senast för då levererade dom.

Nu är helgen över och hemfärden påbörjad, har i skrivandes stund passerat dig Suzanne , så nu är det bara ca 115 mil kvar tills vi är hemma . En bra helg men besviken på Gun Rosen hade vi vetat det då hade vi nog varit hemma snart. Mycket musik och…… men det känns i kropparna efter att ha stått 5 timmar eller mer man är inte 20 år längre ( ja kanske i sinnet).
Här hade ni ju kunnat sova. Istället för Typ Brahehus som ni gjorde nervägen.

Råkade ha P3 i lurarna på i em när jag körde bullrig häcksax.
Folk som var på plats i Norje Boke "Dissade" Gun´s n Roses spelning totalt.
Röstens "Bäst före datum" var utgånget tyckte en besökare/åhörare.
Nonchalant att komma för sent, på scen igen, sades också.

Själv börjar jag inse att sättet jag klipper häcken i dag,
skiljer sig rejält från hur jag gjorde för 25 är sedan...
Kanske därför min stjärna dalar något långsammare... ;-)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Bli medlem

Bli medlem i vårt forum. Det är enkelt!

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Annons

Annons

Tillbaka
Toppen