Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till iHusbil. Föreningen helt utan medlemsavgifter.
Men ändå med Kunskapsbank, reseberättelser och rabatterbjudanden!
Registrera ett gratiskonto här!
Samma här, vi lånar gärna ut bilen till släkt och vänner, men hyra ut till okända….. Nix!Jag hade svårt att lämna husbilsnycklar även till mina söner...
Men, men... det var innan de skaffade sig hustrur och barn. Nu är det annorlunda, nu får de nycklarna. Vem skulle motstå barnbarns tacksamma leenden?
Hej. Vi lånar ALDRIG ut våra husbil inte till någon.Såg just den här annonsen på Facebook, smart upplägg och troligen blir många av oss lockande att kolla i dessa tider.
Visa bilaga 22021
Förutsätter att de har säkra försäkringslösningar, så att risken är noll.
Det är trots allt bara en bil…. Men, inte vilken bil som helst, det är ju husbilen!
Tommy
Vad jag förstått erbjuder/inkluderar MyCamper en anpassad försäkringslösning.Tänk dock på, att vissa försäkringsbolag kräver, att den som lånar bilen skall ingå i hushållet, för att försäkringen skall gälla.
Hej men inte hjälper det när man inte vill heller kan låna ut eller hyra ut husbilen.Vad jag förstått erbjuder/inkluderar MyCamper en anpassad försäkringslösning.
Tommy
Skapa ett konto eller logga in för att kommentera
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Annons
Annons